۵
۸۶
استعلام چند مدیر برای یک تغییر مهم

جایگزین مهدی زاده در فلات قاره کیست؟

میز نفت – با بالا گرفتن انتقادات به عملکرد علیرضا مهدی زاده مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره، برکناری او در دستور کار قرار گرفته و نام چند نفر برای جایگزینی او به استعلام رفته است.
علیرضا مهدی زاده | میز نفت
علیرضا مهدی زاده | میز نفت
به گزارش میز نفت، مهدی زاده که در اوایل دولت سیزدهم و با واسطه حضور در حلقه مریدان به مدیریت شرکت نفت فلات قاره برگزیده شد، این روزها با پرونده ای پر نقص مورد کنکاش وزارت نفت و نهادهای بیرون نفت قرار گرفته است.
 
یکی از ابعاد مهم و عجیب پرونده مدیریت مهدی زاده، کاهش شدید تولید نفت در این شرکت است که منجر به ضرر 200 هزار میلیارد تومانی به کشور شده است؛ آن هم فقط در یک سال.
 
رها بودن امور تولید در نفت فلات قاره، نارضایتی کارکنان عملیاتی، کاهش تولید در مناطق، شلختگی مدیریتی در این شرکت و اعتراض همیشگی کارکنان از جمله مواردی است که گویا وزارت نفت را برای برکناری او مصمم کرده است.
 
بر اساس این گزارش، فردی به نان جوادی از مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای گرفتن جای مهدی زاده بیشتر از همه شنیده می شود.
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 37770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
زودتر برکنار شه فقط
Iran, Islamic Republic of
نتیجه انتصابات سفارشی و باندی و حزبی و عدم توجه به شایسته سالاری و توانمندی جز تحمیل هزینه به مملکت و ملت و سرخوردگی کارکنان و پرسنل توانمند چه دست آوردی دارد ؟ این نیز بگذرد! ولی چگونه و با چه هزینه ای بگذرد امان از دور باطل و آزمون و خطا
مهدی
United States
گفته شده که سازمان بازرسی کل کشور دستور به برکناری مهدی زاده و متجلی مدیران عامل فلات و نفت و گاز پارس داده .....انشالله بزودی شاهد حضور مدیران لایق باشیم
کریمی
Iran, Islamic Republic of
مهدی زاده به دستور سازمان بازرسی برکنار میشه
Iran, Islamic Republic of
از کجا مطمئنی فعلا که نه از کسی مصاحبه کردن و نه اقدامی صورت گرفته اگه واقعیت داشت الان بایستی سلب امضاء میشد
Iran, Islamic Republic of
شنیده شده مهدی زاده از ترس برکناری در حال رایزنی و لابی کردن برای موندن در پست مدیرعاملی هست ....
در هر حال ایشون و امثال ایشون عاشق خدمتن نه تشنه قدرت..!!!....
حسین زاده
Iran, Islamic Republic of
مهدی زاده با لابی گری و التماس به مقامات تلاش داره فعلا بر روی صندلی مدیرعاملی بشینه ......البته مشکلات ایشون هر روز داره بیشتر میشه.......نهادهای نظارتی برای رضای خدا به تخلفات ایشان و همراهان ایشون ورود کنید.......
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل که نه بلکه ضعیف ترین مدیر و رییس در تاریخ فلات قاره
احمد
Iran, Islamic Republic of
مهدی زاده در چنگال قانون گرفتار خواهد شد و این عاقبت خودسری و لجاجت ایشان هست
احمد
United Arab Emirates
مهدی زاده در چنگال قانون گرفتار خواهد شد و این عاقبت خودسری و لجاجت ایشان هست
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرعامل که نه بلکه ضعیف ترین مدیر و رییس در تاریخ فلات قاره
Iran, Islamic Republic of
عجب یک نفر از قرارگاه خاتم بیاد بشه مدیرعامل...همین نوع نگاه به نفت هست که این مشکل را بوجود آورده...سالهاست امور فنی فلات قاره بخصوص مهندسی عملیات مخازن را که باید طراحی چاهها و اقدامات ترمیمی چاهها را ارایه بده را به شرکت پارس پترو زاگرس واگدار کرده اند شرکتی که با رانت و اشنایی با بدنه شرکت ملی نفت دست از سر فلات قاره برنمیداره و وظیفه حاکمیتی شرکت را در دست گرفته نتیجه اش همین میشه.
محمد
Iran, Islamic Republic of
الذین والذین روز به روز بدتراز این است مدیر عامل فلات قاره باید سابقه کار در سکوهای بزرگ نفتی را داشته باشد آقای زیرکچیان زاده یک استثنایی بود بسیار بسیار مثبت و تولیدنزدیک به مرز۸۰۰ هزار به روز رسیده بود و تمام مشاورانش مسئولین سکوها و حفاری ها بودند مدیر ستادی به درد فلات قاره نخواهد خورد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
من فکر کردم اسدروز قراره بزارن 😶
Iran, Islamic Republic of
اسدروز باید بره غاز بچرونه نه بیاد فلات قاره
Iran, Islamic Republic of
با سلام، وقت آن رسیده که گندی که زدن با این مدیر عامل های کوتوله رو تموم کنن و نفت رو نجات بده، یه فکری هم به حال کوتوله نفت مرکزی هم بکنن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
الهی شکر. بی عرضه تر از این مدیرعامل ندیدم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خداخیرتون بده همه بگین ان شاله زودتر شرایط فلات قاره مثل سابق با نظم بشه
United Kingdom
واقعا عملکرد ضعیف داشت بالاخص در خصوص مدیریت
Iran, Islamic Republic of
سلام لطف کنید متعالی عوص کنید
همکار عملیاتی
Iran, Islamic Republic of
اصرار … برای انتصاب مهره های او در نفت باعث بروز فاجعه در فلات قاره شد و شخصی که یک روز سابقه مدیریتی نداشت از ریاست یک اداره میان رده با پنج نفر پرسنل مدیرعامل بزرگترین شرکت تولیدی نفت از دریا میشود در چنین شرایطی حتی روسای میانی نیز توان و لیاقت خود را بمراتب بیش از مهدی زاده میدیدند و نتیجه اینکه جایگاه و شخصیت مدیرعامل بشدت تخریب شد. از طرفی وی برای پوشش ناتوانی و ضعف خود دست به دامن افرادی شد که نیمچه ارتباطی با نمایندگان مجلس و این مدیر و آن معاون وزیر داشتند. ارتقای یک کارشناس با ۵ سال سابقه کار به ریاست اداره مهندسی نفت که ده ها کارشناس و متخصص باتجربه دارد، انتصاب کارشناس دیگری (که اتفاقا در مهندسی نفت سالقه و تحصیلات خوبی دارد) به مدیریت تدارکات و کالا بدون حتی یک روز سابقه تدارکاتی و شناخت کالا، انتصاب مدیری جوان و بی تجربه در راس مدیریت امور مالی که باعث اضمحلال امور مالی گردیده، انتصاب کارشناسی با ۷ سال سابقه بازرسی فنی و ۲ سال ماموریت در مجلس به سمت ریاست اداره تعمیرات فلات قاره بواسطه حضور عموی ایشان در کمیسیون انرژی، استفاده از مدیران کارنابلد و ضعیف در مدیریت منابع انسانی، انفعال شدید مدیریت امور تولید فلات قاره بدلیل استفاده از مدیران منفعل و بدون برش عملیاتی در مناطق عملیاتی، خانه نشین کردن مدیران باسابقه و توانمند مناطق عملیاتی که عمری در این مناطق خدمت کرده بودند و جابجایی های بی دلیل سایر مدیران مناطق، محافظه کاری شدید در اعلام نیازهای ضروری بالادستی در فلات قاره و لزوم سرمایه گذاری هرچه سریعتر در صنعت نفت دریایی ایران، نداشتن ارتباطات برون سازمانی موثر و فقدان روحیه جنگندگی و عملیاتی در شرکت ملی نفت ایران، عدم توجه به مدیریتهای زیربنایی طرح های اکتشافی و میادین مشترک و ناتوانی در نگهداشت تولید و جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی، عدم درک اولویت نخست حفر چاه های جدید و ضرورت استفاده از دکلهای حفاری بیشتر، ناتوانی در استفاده از دکل های حفاری خارجی و داخلی و کاهش شدید بودجه ارزی و به حداقل رسیدن پیمانکاران بین المللی که بدلیل ماهیت کار در دریا همواره در این شرکت حضور داشته اند، دشمنی های بی دلیل با مدیران ستادی و حب و بغض های بی مورد و بچگانه، به حاشیه راندن مدیر امور فنی و ارتباط مستقیم با رییس مهندسی نفت که نهایتا باعث تضعیف مهمترین مدیریت فلات قاره شده است و از همه بدتر شخصیت خشک و رفتار سرد و مأیوس کننده جناب مدیرعامل با کلیه پرسنل باعث شده کمتر کارمندی در این شرکت از او دل خوشی داشته باشد. انتخاب مهدی زاده یکی از بدترین تصمیمات مدیریتی تاریخ فلات قاره بود که متاسفانه انجام شد و روزهای تاریکی را برای این شرکت مهم رقم زد.
مشاور
United States
نظر شما عالی بود واقعا ع م همه رو انداخته به جان هم یعنی از این مدیر نالایق بی عرضه هر چی بگین کمه سند حقوق پیمانکارن رو به عناوین مختلف این بشر نگه میداره مدیر منابع انسانی که افتضاح افتضاح اصلا جای بحث نیست ریئس خدمات اداری اجتماعی م ق یه ادم بی تجربه که اصلا عرضه نگهداشت ساختمان رو نداره که شامل خیلی مسائل میشه ایشون فقط خوب عکس میندازه که خدایی نکرده تو مراسمات اداری عقب نمونه رئیس ساختار یه اصفهانی که چارت سازمانی فلات قاره رو منهدم کرد م ص شخصیت سواد کارایی زیر صفر مدیر تدارکات متولد 1359 واقعا عملکرد خیلی خیلی ضعیف رئیس اداره مهندسی نفت ا ف با بالاترین گرید سازمانی زیر نظر مدیر امور فنی افتضاح به بار آورده واحدهای دیگه فلات قاره فناوری ارتباطات و اطلاعات - بازرسی فنی -و ... هم همینه واقعا تو این سه سال فلات نابود شد تمامن این مشکلات بی انگیزگی کارکنان ضعف در سیستم مدیریت انتخاب رؤسا بی کیفیت حاصل همین مدیریت مهدی زاده هست البته حمید بورد استارت خرابی و نابسامانی فلات رو زد ولی سریع با آوردن مدیر جوان و لایق علیرضا سلمان زاده اوضاع شرکت کم کم رو بهبودی رفت تا اینکه با انتخاب غلط مهدی زاده وضعیت فلات قاره هر روز بدتر از دیروز شد متاسفانه مهدی زاده برخوردش با پرسنل خیلی ید اخلاق بد صحبت کردن بد و فقط دخالت تو کار منشی ها و جا ب جاییهای بی مورد امیدوارم هر چه زودتر فرد لایق با سواد از خود فلات قاره جاگزین این به اصطلاح دکتر بشود
United States
عالی گفتید لایک
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر مادرتو ببامرزه با این صحبتهای عالی
منم یه فلاتی هستم با تمام این حرفها کاملا راضی ام
انتخاب برادر خانم خود مهدی زاده که در منتطقه با سابقه ی ۲ سال به عنوان پیمانکار
که در ستاد حکم ریاست رو داره عملا
و رئیس اونجا به عنوان مترسک هست
تعمیراتی دلسوز فلات
Iran, Islamic Republic of
به این انتصابات پرت و پلا اضافه کنید نام «م» را که از نفر پنجم بازرسی فنی یکی از مناطق بودن با زد و بند پایش به تهران باز شد و بدون داشتن کوچکترین سابقه ریاستی و مدیریتی هم اکنون دو پست مهم در اداره .... ستاد تهران دست اش هست. ایشان اصلا نمی داند دریا یعنی چه و حتی در کل عمر اش یک بار هم به استخر نرفته، اونوقت شده ریس اداره ... فلات قاره. خنده دار نیست؟؟ واحدی که جز افتخارات فلات قاره بوده و هست و رشادت غواصان در میانه ی جنگ تحمیلی و مهار چاه های نوروز یکی از این عملیات مهم و زبان زد خاص و عام در نفت است. اونوقت سیاست گذاری و اداره ی چنین واحدی افتاده دست یه ادم بی سواد. بی ربط و بی تخصص در عالم غواصی صنعتی ایران !!!!
قباد
Iran, Islamic Republic of
تمام سکو ها به سقف حقوق خوردن و ایشون نتونست حقشون رو از دولت بگیره. انگیزه صفر. فقط فحش نصیبشون میشه
سجاد
Iran, Islamic Republic of
کدام دولت انتصابات باندی نبوده
علی
Iran, Islamic Republic of
حالا یه نظامی بیاد باید هروز صبح صبحگاه مشترک باشه ..بری پا بچسبونی تا حالت بیاد...مگه نظامی ها هم تجربه نفتی دارن....اوضاع بدتر هم میشه..کل وزارت نفت داره میشه نظامی ...چون خجسته مهر خودش ستاد اجرایی امام چند سالی مامور بوده
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید متعالی بفرستید بره
Ukraine
فقط جلیلیان و زیرکچیان
Israel
آخه جوری فلات قاره رو نابود کرده و سازمان رو به هم ریخته که هر کی هم بیاد بیچاره است. چند سال طول می کشه تا دوباره سرپا بشه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام از پرسنل محترم فلات قاره میپرسم آیا مدیری بی کفایتتر از مهدی زاده در طول عمر فلات قاره دیده بودند باتشکر
Iran, Islamic Republic of
فلات دیگه خالی است از مدیران مدیر توانمند!
این مدیرعامل تیر خلاص را به شرکت زد و به قعر دره ها سقوط داد.
اکبر
Iran, Islamic Republic of
مدیری که تو دفترش فقط میشینه و یک مشت بچه رو میزاره رییس منابع انسانی و اختیار انتقالی را میده به رییس مناطقی که بدتر از خودش هستند مثل رییس بهرگان و سیری و به خصوص کیش که یک کوتله مثل خودش رو دنبال خودش میشکشه هرجا که میره نتیجه اش این میشه الان ریزش نیروهای فلات بسیار زیاد شده همینطور انتقالی های کسانی که واجد شرایط هستند رو بلاتکلیف گذاشته اند سمت‌ها باندی در مناطق تقسیم شده اند مثل بهرگان و سیری خب انتظار دارید فلات ضرر ندهد باید کسی که میان همه رییس و روسای مناطق راهم بردارد و جابجا کند و یک شخم اساسی بزند وگرنه درست نمیشهنارضایتی به شدت در مناطق بالاست انگیزه کار بسیار پایین آمده همه به خاطر بی کفایتی مدیریتی و باند بازی هست
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیران یا همان رییس منطقه در مناطق و ستاد نصب کرد علی الخصوص
جزیره که بیشترین تولید باید داشته باشد
سمیر
Iran, Islamic Republic of
ایشاله زودتر … کنه بی کفایت
Iran, Islamic Republic of
فقط بره
باتوجه به افرادمتخصص وکاردان که اکنون در فلات قاره وجوددارندازابتدانباید آقای مهدی زاده روبه عنوان مدیر عامل می‌گذاشتند چون ایشان درحد یک کارمند معمولی بودن افراد شایسته ای مثل آقای مهندس احمد راستی آقای دکتر دانشفرکه ازابتدادرمناطق عملياتي کارهای اجرایی وهردوبزرگوار تجربه مدیریتی درسطوح بالا وعمل کردبسیارمفید داشتند این ظلم بزرگی درحق نفت فلات شده واین ثروت ملی توسط مهدیزاده کوچلو نابود شد
باتوجه به افرادمتخصص وکاردان که اکنون در فلات قاره وجوددارندازابتدانباید آقای مهدی زاده روبه عنوان مدیر عامل می‌گذاشتند چون ایشان درحد یک کارمند معمولی بودن افراد شایسته ای مثل آقای مهندس احمد راستی آقای دکتر دانشفرکه ازابتدادرمناطق عملياتي کارهای اجرایی وهردوبزرگوار تجربه مدیریتی درسطوح بالا وعمل کردبسیارمفید داشتند این ظلم بزرگی درحق نفت فلات شده واین ثروت ملی توسط مهدیزاده کوچلو نابود شد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بهتر که رفت
Iran, Islamic Republic of
کجا رفت شایعه هست خبر رفتنش اعتبار نداره هنوز مثل عم ر نشسته حکم می رونه
ناشناس
Canada
چون نخصصی در انتصابات دیده نمی شود
ناشناس
Canada
یکی از بدترین کارهای آقای مهدی زاده
انتصاب فردی بی لیاقت به عنوان رئیس سیستم ها و بهروری فلات قاره بنام محمد جواد صالحیان بوده است
کاربر
Iran, Islamic Republic of
فاجعه ای به نام محمدجواد صالحیان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام رییس برنامه ریزی تعمیرات فلات هم با باند بازی آمده و هیچی بلد نیست فقط بلده بگه من به بالا وصلم
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
بهرام نیا هم مثل مهدی زاده آمده بالا بدون تجربه وتخصصص فقط بلد بگه as soon as posible تا این افراد هستن تولید همین میشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت وزیر محترم نفت جناب آقای مهندس اوجی
لطفا به انتصاب های آقای مهدی زاده در مناطق مانند ( مسعود بیرانوند منطقه بهرگان - ارغش در کیش - نصر در قشم ) توجه کنن و ببینید چه کسای بی لیاقتی و بیسوادی را در مناطق مهم فلات انتساب کرده اگر این موارد پیگیری نشود این منطق هم مانند سیری دچار کاهش تولید میشود
Romania
با سلام آقای دودوکتر(دکتر)مهدی زاده باشرایط موجود آیا از رویارویی بامدیرانی امثال مهندس بهروز علی آبادی مدیرسابق منطقه لاوان خجالت نمی کشید واقعا منکه خجالت میکشم
اکبر
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مدیر عامل جدید یک شخم اساسی بزنه تو فلات و همه روسای مناطق که باندی هستند رو کنار بگذارد به خصوص خارک و سیری و کیش و بهرگان واقعا روسای بی کفایتی هستند
عباس
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر عامل جدید ....لطفا یک پاکسازی عمیق در فلات بکن روسای هیچ کدام از مناطق در حد و اندازه های شرکت بزرگی مثل فلات نیستند و نتیجه اش پایین آمدن تولید در مناطق شده چون نفرات لایق انگیزه کار رو از دست داده اند واقعا جای تأسف دارد چه کسی این همه خرابکاری را می‌تونه جبران کند؟یا در سیری یکی از دوستان میگه طرف از سمت ۱۴گذاشته اند رو۱۷و از این قبیل موارد یا رییس بی کفایت یک بخشی رو کرده اند معاون ... خلاصه اوضاع نابسامانی در فلات اتفاق افتاده است خدا بخیر بگذراند
احمد
Iran, Islamic Republic of
بهترین اتفاق برای فلات قاره واگذاری این شرکت به بخش خصوصی است تا تمام مشکلات باندی و سمتی و بی کفایتی و پایین آمدن تولید حل بشه تا وقتی بخش دولتی باشه داستان تکراری خواهد بود و بی فایده است انتقادات فقط راه حل برون رفت از این همه مشکلات خصوصی سازی هست و بسمثل پتروشیمی ها که حقوق و دستمزد شأن هم چند برابر شد و مشکلات باند و سمت و سقف حقوق برداشته شد
Ahmad azizzi
Iran, Islamic Republic of
آقا تا ... مثل ارغش و خود مهدی زاده مدیر هستند اوضاع فلات از اینم بدتر میشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
سلام. ای کاش نهادهای نظارتی یه فکری هم به حال نفت مرکزی بکنند. اوضاع جالبتری از فلات نداره.
مدیر تولید خام و بی تجربه، مدیر فنی کارنابلد و ....
فقط به فکر کارهای نمایشی ، تولید گزارش و خبر، اسکان خانواده در شیراز محل کار تهران، مدیر پروازی و .......
فقط خدا رحم کرد امسال هوا خیلی سرد نشد و کمبود گاز حس نشد والا آبروی نفت مرکزی رفته بود . اون از وضعیت تولید ، اون از حفاری چاهها......
خلاصه فقط مشکل فلات قاره نیست. خجسته مهر با انتخاب هاش
ر ی د به نفت
Iran, Islamic Republic of
چند برابر کارهای اشتباهی که این آقا انجام داد, کارهای درستی است که باید می‌کرد و نکرد.
ترک فعل‌هاش خیلی زیاده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما یه نگاه به مدیریت مالی شرکت نفت فلات قاره بکنید مهمترین واحد یک شرکت، این مدیر مالی همه کار داره میکنه به غیر از مدیریت مالی چون اصلا تنها کاری که بلد نیست مالی هستش، ایشون در شرکت به عنوان مدیر مضحکه شناخته میشه که با مسخره بازی و خود شیرینی برای بعضی از رئیس های خانم واحدش داره مالی رو میچرخونه، خون پیمانکارهای شرکت رو بابت حقوق ۱۴۰۳ تو شیشه کرد تا بهشون پرداخت کنه یعنی اگر پیگیری آقای کریم جعفری نبود هنوز این مدیر میخواست حقوق ۱۴۰۲ رو پرداخت کنه آقای مهدی زاده هم که چسبیده تو اطاقش یا رفت و آمدش رو طوری تنظیم میکنه کمتر کسی ایشون رو ببینه که خدایی نکرده کسی مزاحم ایشون نشه یه سلام کردن معمولی هم به زور میکنه
Turkey
فلات قاره توی عمرش یه مدیر فعال که دلسوزه همه کارمنداش هست پاسخگوی تمامی همکاران مناطق هستن را تازه به خودش دیده... ایشون در جایگاهی هستند که هزارتا چشم برای تصاحب مدیریت مالی دنبالش هستند مثلا رییس واحد بودجه انقد راکد چند ساله سره جاش کار کرده دیگه خشک شده یا خیلی های دیگه از درون و بیرون سازمان چشم به جایگاه مدیریت امور مالی دارند و کسانیکه نمیتوانند از کار و توانمندی های طرف ایراد بگیرند دست روی حرف های مفت و حاشیه ای میگذارند برای خراب کردن طرف... کسانیکه چند سال دنبال بخور بخور بودند و یک نفر پیدا شده که سمی نیست و سالم است و نطق بعضی ها را کشیده است... جای افرین و تشویق دارد
حمید
Iran, Islamic Republic of
همکاران فلات، خیلی غصه نخورید . بقیه شرکتها هم وضع بهتری نداره. یه نیم نگاهی به نفت مرکزی بکنید تا صحت حرفم رو متوجه بشید . واقعا چی بودیم چی شدیممممممم
همای سعادت
Romania
انشاله که دکتر اسدروز بیاد و با درایت و تخصصی که دارن فلات رو از غرق شدن نجات بده
حسين
Iran, Islamic Republic of
كاملا مشخص بود كه مهدي زاده در قامت اينكار نبود ايشان علاقه خاصي به سرك كشيدين در زندگي كارمندان داشت , اين آدم كوچكترين دانش در اين زمينه نداشت , حال سوال از مسولين اين هست چرا بخاطر اين مديران نالايق مملكت بايد انقدر ضرر بدهد ايشنان بدرد پايگاه مقاومت بسيج اهواز ميخوره اونجا موفق تر است اميدورام زودتري ايشان را عوض كنند .
ليلا
Iran, Islamic Republic of
ايشان بايد به جرم خيانت به مملكت و اين زيان محاكمه بشود تا درسي براي ديگران بشود
علي
Iran, Islamic Republic of
بايد با اين آدم برخورد قضايي بشود اگر اينكار صورت بپذيره مطمن باشيد ديگه هر آدم نميتونه ادعاي مديريت كنه
منصور
Iran, Islamic Republic of
ايشان خيلي آدم ها را بدبخت كرده و از نون خوردن انداخته وحالا دارد تاوان پس ميدهد , مطمن باشيد آه اين افراد ايشان را گرفته خدا بهش رحم كنه فقط
اسدالله
Iran, Islamic Republic of
من چندين سال با مهديزاده همكار بودم
انشالله همين دنيا پس بده كه داره ميده , خيلي ناله نفرين پشت سرش هست
ابوالفضل دانایی
Romania
طبق اخبار موثق دکتر اسدروز مدیرعامل شدند
تبریک عرض میکنم خدمت ایشان و تمامی نخبگان نفتی ایران زمین
United Arab Emirates
با سلام خدمت همکاران گرامی از مدیر عامل جدید تقاضا مندیم که فکری به مناطق و روسای مناطق مثل لاوان این کوتوله که قشم گند زد آمد لاوان گند بزنه اول لاوان بود که پرتش کردن قشم دوباره آمد لاوان.بهرگان همینطور سیری هم بدتر خارک فاجعه. مدیران کار کشته و عملیاتی کجا رفتند.مهندس حمید بخورد مهندس علیرضا سلمان زاده و تمام روسای مناطق این دو مدیر عامل.خدا باعثش لعنت کنه که مدیر عامل شرکت ملی نفت خسته فر دزفولی کوتوله.دزفول مدیران خوبی داره ولی خجسته فر از مدیران بیسواد و باند و باندبازی هست.خدا به داد فلات برس.بهترین شرکت دریایی تولید شده خاک بر سر تولید
ياسر
Iran, Islamic Republic of
جایگزین مهدی زاده در فلات قاره کیست؟ شما اگر كارگر سر خيابون حتي افغاني هم بگذاريد باور كن از اين آدم پر حاشيه بهتر است
Iran, Islamic Republic of
یاد مهندس سلمان زاده مهندس بوورد و تمام روسای عملیاتی قدیم بخیر.کجا رفتند آن فداکاران.روسای مناطق این عزیزان مدیر بهرگان مدیر خارک مدیر لاوان مدیر سیری.واقعا متخصص و فداکار بودند و همه پرسنل و پیمانکار و مشاور همه و همه در دوران‌مدیر عاملی این دو عزیز راضی بودند از سیستم مدیریت و اجرایی و پیمانکاران از دریافت مالی و هماهنگ بودند با مشاوران.یادشان بخیر.ای کاش آنها برگردند جهت زنده کردن فلات مرده و فسیل شده.
دلسوز نفتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یکسری از انتصابات غلط و یا اجازه دادن به مدیرانی کم‌توان و پر حاشیه مثل آقای زندی نتیجه مسامحه آقای سلمان زاده با باند های خاص در فلات قاره که فقط به فکر منافع خود بودند و هستند صورت‌گرفت
ایمان 2
Iran, Islamic Republic of
هیچی به هیچی مون نمیاد
علی
Iran, Islamic Republic of
امیدورام اون مدیر ... فلات را هم که با این ریاکار همدست است را هم بندازن بیرون و همچنین مدیر ...ها که خیانت بزرگی در حق میادین مشترک کردند
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
این آقای مهدیزاده ظلم بزرگی در حق اینجانب و خیلی های دیگه کرده من هر روز صبح ایشان را نفرین میکردم ، تا خداوند جواب این انسان را داد ، در اون دنیا هم باید پس بدهد
اسحاق
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه فلات قاره را نابود کرد
کارشناس ارشد
United States
نالایق ترین فرد ممکن برای سمت مدیریت فلات قاره همین مهدی زاده بود. انتصابات تعدادی حراستی و بسیجی در سمتهای مدیریتی، از جمله دستاوردهای مهدی زاده نادان بود
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگر به همین کامنت ها اکتفا کنید متوجه عملکرد آقای مهدیزاده میشوید که چقدر مورد نقد است و این گواه عوض کردن هر چه سریعتر ایشان هست ، تا از زیان های هر روزه جلوگیری شود
رامين
Iran, Islamic Republic of
...نابود كرد فلات قاره را
سید
Iran, Islamic Republic of
ظاهراً خبر برکناری مهدی زاده شایعه هست
Iran, Islamic Republic of
ایشاله خدا ورش داره
سید
Iran, Islamic Republic of
بدبختی از جایی شروع میشه که کارکنان هیچ نقشی تو انتخاب مدیران خودشون ندارن اگه یه مسخره بعنوان مدیر انتخاب شد برای اینکه مسخره بودنش عادی بشه تمام زیردستاش همه مثل خودش انتخاب میکنه بنظر بنده کلید پیشرفت و رضایتمندی اینه که بایستی چندنفر باتجربه و متخصص کاندید کنند و از مجموعه رای گیری کنند در غیر اینصورت با انتخاب یه مدیر ناشایست همچون همنشینی در کنار یه فاضلاب بایستی سالها تحمل کرد و دهان بسته نگهداشت
ميرزايي
Iran, Islamic Republic of
جایگزین مهدی زاده در فلات قاره کیست؟ ....شرف داره به اين آدم
قایدی
Iran, Islamic Republic of
خبر برکناری مهدی حیدری در نفت مرکزی هم ظاهرا در حد شایعه بوده. اینا لابی گری
واقعا حیف این مملکت و سرمایه ها و منابع عظیم که افتاده دست این افراد.
فقط افتادن دنبال تهیه عکس و فیلم و خبر و کارهای نمایشی.
تازه همشون هم فکر میکنن بهشون ظلم شده و جایگاهشان مدیر عاملی ملی نفت بوده .
یه زمانی دکتر اقبال و پرفسور حسابی از مدیران ملی نفت بوده حالا ......
وحید
United States
مهدی زاده هم در ادامه مدیران قبلی فلات قاره و مثل اونها بخاطر باند بازی و جناح بازی منصوب شد.
دقیقا وضعیت حافظی و بورد و سلمان زاده هم مشابه همین بود.
Iran, Islamic Republic of
انتصاب مدیر در مدیریت تدارکات و امور کالا به استناد چه موازینی صورت گرفته است ؟؟
همکار نفتی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جدیدا مد شده در فلات قاره و شاید دیگر شرکت‌های تابعه وزارت نفت ، نیروهای قراردادی که بعضا بد سابقه هم هستن روی سمتهای سازمانی A ,B و یا بالاتر به سرپرستی گذاشته می شوند و این در حالیست که نیروهای متخصص سابقه دار و پر تجربه کنار گذاشته شدن و سالهاست که شناور می گیرن و واقعا جای تعجب داره که مدیریت منابع انسانی هیچ نظارتی و کنترلی روی انتصابات نداره و می گن دستور مدیر عامله آیا مدیر عامل صلاحیت این را داره که به صورت کاملا سلیقه ای در این خصوص رفتار کنه و تمامی قوانین و‌مقررات را زیر پا بزاره ؟؟؟؟!!!!!
United States
نتنها خودش چیزی از مدیریت نمیدونست دوباره یه ادمهای بی لیاقت و چسبیده به میز رو هم گذاشته بود برای روسای مناطق

United States
عالی
فرهادي
Iran, Islamic Republic of
آقاي مهديزاده بخاطر گرفتن حق ماموريت متاسفانه ماموريت هاي بي هدف ميرود اي كاش هزينه ماموريت را به ايشان بدهندكه نرود چون مجبور است چند نفر ديگه را هم با خودشش ببرد و هزينه هاي بيشتري اصرف شود , مشگل مملكت ما اين مديرها هستن كه اعتقادي به ايران و حفظ منافع كشور ندارند.