۰
۵
درباره دیدارهای عجیب مدیرعامل نفت و گاز پارس:

حساب ویژه متجلی روی روحانیت!

​میز نفت – هرگاه زمزمه برکناری محمد حسین متجلی از مدیریت شرکت نفت و گاز پارس جدی می شود، مشاور فرهنگی او دست به کار شده و وی را به دیدار مراجع تقلید و نمایندگان مجلس خبرگان می برد تا شاید، مانعی شود برای برکناری او.
متجلی و حسینی بوشهری | میز نفت
متجلی و حسینی بوشهری | میز نفت
به گزارش میز نفت، طی ماه های گذشته تصاویر متعددی از دیدارهای متجلی با روحانیون در سایت شرکت نفت و گاز پارس منتشر شده و بسرعت راهی رسانه های همسو می شود.



ابتدای امسال بود که متجلی با تعدادی از همراهان خود به دیدار رئیس جامعه مدرسین قم رفت. کسی نمی داند دلیل دیدار متجلی با آیت الله حسینی بوشهری چیست و اصولا چه ارتباط کاری و تخصصی میان این دو وجود دارد اما هر چه هست، سفارش بوشهری می تواند برای متجلی کارساز شود.



و یا دیدار مدیرعامل نفت و گاز پارس با آیت الله صفایی بوشهری عضو مجلس خبرگان که این دیدار هم به تازگی انجام شده است.

متجلی دیدارهای خود را بیش از آنکه در نفت متمرکز کند، به خارج نفت و چهره های دینی تغییر داده است تا شاید بتواند از مسیر حمایت آنان، همچنان بر صندلی مدیریت خود تکیه زند.
 

پای مشاور فرهنگی در میان است؟
 

اما نکته اینجاست که مسیر این دیدارها از کانال چه کسی می گذرد؟ متجلی فردی به نام سید علی موسوی را در کنار خود دارد که گویا مشاور فرهنگی او نیز است.

موسوی که در تاریخ 9 آذر 1401 با حکم محسن خجسته مهر مشاور فرهنگی وی شده، این روزها مشاور متجلی نیز است و به واسطه حقوقی که از نفت و گاز پارس دریافت می کند، خدمات این چنینی به او ارائه می دهد.

درباره موسوی و به ویژه حقوقی که دریافت می کند، نکته ها بسیار است ولی برای شرکت نفت و گاز پارس که با خطر نصف شدن تولید گاز دست و پنجه نرم می کند، تمرکز روی دیدارهای بی منفعت برای صنعت نفت، چیزی جز وقت کشی در تامین منافع ملی نیست.   

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 37769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


ح
Iran, Islamic Republic of
به نکته بسیلر مهمی اشاره کردید.ممنون
نفت و گاز
United States
سلام. اگر ایشان ارادت خاصی به علما و جامعه روحانیت دارند، این همه عکس و انتشار آنها در فضای رسانه ای برای چیست؟ بهتر نیست ایشان جهت اثبات دیانت خود، از مدیرعاملی شرکت نفت و گاز پارس استعفا دهند. چراکه قطعا به خود ایشان نیز ناکارامدی سیستمی که پایه گذاری کرده اند، اثبات شده است. هرچند به نظر می رسد دیگر شرکت نفت و گاز پارس نفسهای آخر خود را میکشد.
حکایتی
United States
سوال اساسی اینجاست که آیا این سفرهای آقای متجلی و همراهان ایشان، با هزینه بیت المال صورت نمیگیرد؟
منتقد
یعنی واقعا مدیر عاملی که طرحهای مهم شرکت مثل کیش و تکمیل فاز۱۱ و سکوی دوم اون و پارس شمالی و بلال و فرزاد و ترمینال جاسک و تکمیل چاههای باقیمانده و اینفیل پارس جنوبی را رها کرده و چسبیده به اینگونه سفرها، چه زمانی باید مورد بازخواست قرار بگیره؟ تمام هم و غم این آقا دستور به پیمانکاران زیرمجموعه برای دادن سرویس و خدمات نامربوط به جاهای سفارش شده است. فردی که از درک بدیهیات و اصول و روال کاری و قراردادها و غیره عاجزه و هیچی نمیدونه و چهارتا جمله نمیتونه صحیح بگه و در جلسات همینطوری میشینه دیگران را نگاه می‌کنه؟!! حیف از شرکت نفت و گاز پارس که روزگاری بهترین و تخصصی‌ترین شرکت صنعت نفت و گاز کشور و سرآمد بود.
Iran, Islamic Republic of
روحانیون محترم باید هوشیار باشند تا این افراد از آنان سوء استفاده نکنند. چه بسا اگر مسایلی پیش آید دامن‌گیر ایشان نیز خواهد شد.