۰
۱
اتفاقی عجیب ذز سیستان

کمک سوخت برها به خودروهای امدادی

میز نفت – ویدئوی سوخت بر جوانی که محموله خود را در باک خودروی هلال‌احمر خالی می‌کند، در حال وایرال شدن در فضای مجازی است.
سوخت بری در سیستان | میز نفت
سوخت بری در سیستان | میز نفت
به گزارش میز نفت ، پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، نیروهای امدادی راهی منطقه شدند که برخی خودروهای امدادی به دلیل عدم دسترسی به بنزین، در جاده قفل شدند.

بااین‌وجود، سوخت برها با کمک به این خودروها، در حال تسهیل امدادرسانی به خودروها هستند.

گفتنی است محمد کرمی صبح امروز شنبه در نشست ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران سیستان و بلوچستان در چابهار که با حضور اعضا برگزار شد، افزود: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی در مناطق جنوبی استان، اطلاع رسانی درست انجام و امکانات لازم در شهرستان‌های مورد نظر استقرار یافته و در حال حاضر همه مجموعه‌های مربوطه پای کار هستند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای مدیریت بهتر مشکلات احتمالی سامانه جدید بارشی در جنوب استان در حال آماده باش هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و یا حادثه‌ای فوراً ورود کرده و از گسترش آن جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: باران رحمت الهی است و ما باید با مدیریت درست از این رحمت الهی به نحو مطلوب بهره برداری کنیم.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان، گفت: اکیپ‌های هلال احمر اورژانس و اورژانس هوایی در مناطق سیل زده مستقر هستند تا در مواقع بحران بتوانند با سرعت بیشتری خدمات رسانی کنند.
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 37278
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
سوخت بر نیست و قاچاقچی سوخت هستند

لطفا شان رسانه رو حفظ کنید